leadbronnen

De hedendaagse marketeer heeft gemiddeld 20 verschillende leadbronnen tot zijn/haar beschikking.

En de ontwikkeling van nieuwe systemen zorgt voor een exponentiële groei hierin.

We leven in het marketing tijdperk wordt wel eens gezegd. En goed beschouwd is dit waar. Maar daar waar we in de vorige eeuw (het verkoop tijdperk) onze verkopers met alle mogelijke middelen wilden uitrusten om ze maar te helpen verkopen, moeten marketeers nog te vaak "Nee" horen op een aanvraag voor een marketing middel.

Traditioneel is marketing het gebied van abstractheden en soft skills. Echter, heden ten dage is marketing de verkoop voorbij gestreefd als het gaat om "customer insight" (wie is onze klant nu echt?) en "customer journey" (wanneer is het moment dat de klant daadwerkelijk over gaat tot verkoop? Daar waar de verkoper nog opportunistisch is en bij hoog en laag beweert dat de klant bij hem persoonlijk koopt, weet de marketeer al wat de daadwerkelijke "buying reasons" zijn. En toch blijven we de verhalen van onze verkoper geloven, tegen beter weten in.

Het nieuwe tijdperk, of u wilt of niet, het tijdperk van marketing is daar. De beslissing voor een aanschaf wordt niet meer door 1 persoon alleen genomen, en de klant informeert zichzelf door content op het wereldwijde web te lezen. Betekent dit dat u geen verkoper meer nodig heeft? Nee! In veel gevallen heeft de verkoper nog steeds een zeer belangrijke rol in het koop proces. Echter, de rol en het moment waarop is veranderd. En marketing heeft een meer leidende rol gekregen, of zou dit in ieder geval moeten krijgen. App4leads stelt uw marketeer(s) in staat de leidende rol te nemen en te houden. Gelijktijdig helpt het systeem verkopers efficiënter en effectiever leads te converteren naar sales. En wat wil een verkoper nu liever dan leads naar sales converteren? Ik bedoel maar........ App4leads, bent u al klaar voor de volgende stap?

Aanvraag App4leads uitgebreide demonstratie

Aanmelden